Тендеры

Конкурс цінових пропозицій на офісні меблі для забезпечення роботи офісів

Всеукраїнська благодійна організація "КОНВІКТУС УКРАЇНА" (далі - Організація) оголошує конкурс цінових пропозицій на офісні меблі для забезпечення роботи офісів Організації.

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється в рамках проекту «Міст» Збільшення доступу СІН та їх близького оточення до виявлення та лікування ВІЛ-інфекції, що фінансується МБФ «Міжнародний Альянс громадського здоров`я» та Centers for Disease Control and Prevention (CDC) та

«Розбудова потенціалу з метою реалізації якісних гендерно-чутливих інтервенцій зі зменшення шкоди в Україні. Модель «ПрофіГендер» за фінансової підтримки «Французька міжнародна експертиза ініціатива 5%»/

 

Предмет закупівлі*:

1.      Офісні меблі, а саме:

Ø  Стіл розкладний трансформер;

Ø  Шафа (пенал) для документів;

Ø  Крісло офісне

Ø  Стільці

Ø  Диван

Ø  Стіл офісний

Ø  Дзеркало

Ø  Шафа для одягу

Ø  Вішак для одягу

 

*Характеристики товарів вказані у Додатку 1 до Запиту

 

Порядок розрахунків: безготівковий розрахунок, 100% передоплата.

Термін постачання товарів: починаючи з березня 2016.

Обов’язкові технічні вимоги до надавача послуг

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

 

Надавач послуг має забезпечувати перевезення готових меблів на адреси, вказані замовником (вул. Закревського), здійснювати завантаження і розвантаження автомобіля власними силами

 

Цінова пропозиція

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до надавача послуг

Документи, які підтверджують

відповідність вимогам

Право на здійснення господарської діяльності

- Копія свідоцтва про Державну реєстрацію юридичної особи або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданий не раніше 01.01.2012 р.;

- Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку.

    

Склад цінової пропозиції:

1.    Цінова пропозиція у формі рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа із зазначенням вартості та умов доставки товару.

2.    Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам.

 

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

·         Участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

 

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками:

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами: (044) 592 58 47, (067) 405 85 51, звернувшись до адміністратора Яресько Юлії, е-mail: juliaconvictus@gmail.com

 

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, м. Київ, вул. Басейна ½, 3 поверх

до 18 березня 2016 року до 18.00 (включно) за київським часом.

Методика обрання переможця конкурсу. Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом з розгляду цінових пропозицій Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом обирається пропозиція з найнижчою ціною та учасник, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем місцевої закупівлі.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій, з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у цінових пропозиціях, не більше ніж на п‘ять днів. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам конкурсу електронною поштою.

Додаток 1 до Запиту цінових пропозицій

 

 

 

 

Найменування товару

Опис товару / послуг

Кількість

1

Стіл розкладний трансформер

Габарити: ширина близько 160 см, висота близько 75 см, глибина близько  65 см, матеріал корпусу - ДСП

1

2

Стілець офісний

Призма Веб або аналог

Ширина – 55 см. Глибина – 60 см. Висота – 83 см

16

3

Пенал (шафа) для документів

Габарити приблизно: ширина 75 см, висота – 200 см, глибина – 40 см, матеріал корпуса - ДСП

4

4

Крісло офісне

На колесах, з підлокітниками, з регулюванням висоти і куту нахилу спинки

4

5

Диван

Габаритні розміри дивана приблизно: ширина 180 см, висота 70 см, глибина 80 см, матеріал обшивки – шкірзам

1

6

Дзеркало

Розмір близько 90x60 см

1

7

Стіл

Габарити приблизно: ширина 130 см, висота 80 см, глибина 50 см, ДСП

2

8

Шафа для одягу

Габарити приблизно: ширина 120 см, висота 180 см, глибина 60 см, ДСП

1

9

Вішак для одягу

Висота не менше 150 см, кількість гачків для одягу не менше 8

2

10

Журнальний столик

Ніжки на колесах, габарити приблизно: ширина – 80 см, висота – 60 см, глибина 60 см, ДСП

1